Nákupní řád  | Biopotraviny Bioweb.cz eshop by PRO-BIO

 
 
 

Na úvod » Nákupní řád

NÁKUPNÍ ŘÁD internetového obchodu WWW.BIOWEB.CZ

1. Objednávka

Pro úspěšné objednání stačí vyplnit tyto Vaše údaje: jméno a příjmení, e-mail, adresa, telefon. Doporučujeme se raději registrovat (na stránce Registrace) a to hlavně kvůli zjednodušení opakovaných objednávek. Především u vyplnóvání Vašeho telefonního čísla dbejte na správné zadání, jelikož nyní zasíláme zboží prostřednictvím služby PPL (viz. kapitola č.4 "Dodání zboží")


Vyplněním registračního formuláře kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Vyplněním registračního formuláře kupující dává prodávajícímu souhlas k zasílání obchodních sdělení prodávajícího. Z tohoto zasílání se může nakupující následně odhlásit. 

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem a souhlasí s ním. Veškeré odeslané objednávky jsou závazné a jsou kupujícímu nazpět potvrzeny formou e-mailu zaslaného na adresu uvedenou kupujícím. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy.

2. Platba (v případě zásilky po ČR)

Nabízíme tyto možnosti úhrady za objednané zboží:

  • DOBÍRKA (nutno zaplatit v úložní době a tuto dobu neprodlužovat)
  • PŘEVODEM NA ÚČET č. 107-6245880277/0100 (Komerční banka, a. s.) (nutno zaplatit do 24hod. od přijetí potvrzovacího emailu)
  • ONLINE PLATBA přes GoPay (platba je odeslána obratem prostředníctvím platební brány GoPay - univerzální platební řešení s centralizovanou nabídkou nejpopulárnějších platebních metod na českém a slovenském trhu)
 

Zákazníkovi je vždy zaslán potvrzující email s přiloženou proforma fakturou. V ní nalezene všechny údaje potřebné k provedení platby - v případě zvolené platby předem. Nebude-li částka připsána na účet prodávajícího v termínu do 7 dní, bude kupující upozorněn emailem. Neuhradí-li částku ani poté, do dalších 7 dní, bude objednávka nenávratně zrušena.

3. Poštovné (v případě zásilky po ČR)

  • cena za poštovné je 99,- Kč v případě dobírky a 60,- Kč v případě platby předem a platby přes GoPay (vše při objednávce do 999,- Kč)
  • poštovné je ZDARMA při objednávce 1.000,- Kč a více
  • obsahuje-li objednávka křehké zboží (např. sklo), je automaticky přičten příplatek ve výši 25 Kč (balík do 10 kg)
  • balné je zdarma v případě balíku nad 400,- Kč (součet cen produktů, tj.bez poštovného), je-li cena pod 400,- Kč čítá balné 100,- Kč
 

4. Expedice, odeslání a dodání zboží (v případě zásilky po ČR)

EXPEDICE A ODESLÁNÍ:
  • v případě dobírky proběhne expedice do 24-48 hodin od potvrzení objednávky na email (upozorňujeme, že v období listopad-prosinec může být díky nárůstu objednávek expedice pozdržena!)
  • v případě převodu na účet proběhne expedice maximálně do 24 hodin od připsání platby na účet prodávajícího (spíše ještě ten den)
  • naší snahou je, aby byly objednávky expedovány co nejdříve, nejlépe v den objednání (závisí NA VYTÍŽENOSTI daný den). Zásilky se

však předávají přepravci kolem 13.hodiny, proto jsou objednávky, uzavřené po 12.hodině, odeslány nejdříve následující den.

  • O vyřízení objednávky (předání zásilky přepravci) je každý zákazník informován emailem.


DODÁNÍ
- zásilky zasíláme prostřednictvím:

(1) Osobní odběr

  • Zásilku si můžete vyzvednout i osobně ve skladu společnosti Pro-Bio ve Starém Městě pod Sněžníkem.
  • Platbu můžete zaslat předem na účet a přijet si balík jen vyzvednout, nebo uhradit platbu až hotově při převzetí.
  • Vždy si, prosím, domluvte přesný den vyzvednutí na tomto tel.čísle 583 301 965, vyzvednout lze nejdéle do 15hod.

(2) expresní balíkové služby PPL

  • Za vyřízení objednávky je považována doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží,

tzn. PŘEDÁNÍ zásilky expediční službě PPL.

  • Doba doručení zásilky bývá zpravidla následující den od převzetí zásilky od odesílatele, čili do 24 hodin.
  • Řidič by Vás měl v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení,

výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

  • V určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL).
  • Máte-li zájem sledovat cestu zásilky online na internetu na webové stránce www.ppl.cz, požádejte nás v poznámce o zaslání čísla balíku, 

kód NENÍ zasílán automaticky.

 

5. Expedice, odeslání a dodání zboží (v případě zahraniční zásilky - Slovensko, Polsko, Rakousko, Německo)

PLATBA, EXPEDICE, ODESLÁNÍ:

  • u zahraničních objednávek akceptujeme pouze platby předem!

  • podklady k zahraniční platbě: (Komerční banka)

IBAN: CZ05 0100 0001 0788 6094 0277
SWIFT (BIC): KOMBCZPPXXX
název účtu: PRO-BIO, SRO název banky: KB Šumperk
ulice: Lipová 40 ulice: Dr. E. Beneše 1831/12
město, PSČ: Staré Město, 788 32 město, PSČ: Šumperk, 787 01
  • s platbou prosím vyčkejte na druhý potvrzující email. Ten Vám bude doručen jakmile zjistíme cenu za poštovné od dopravců = tento

email bude již obsahovat celkovou částku v EUR!

  • odeslání zásilky proběhne do 24 hodin od připsání platby na účet prodávajícího

  • o vyřízení objednávky (předání zásilky přepravci) je každý zákazník informován emailem.

 
POŠTOVNÉ:
  • cenu poštovného určuje aktuální ceník dopravce, tedy PPL
  • částka není pevně stanovena, závisí vždy na těchto parametrech - hmotnosti zásilky a momentální situaci na trhu (cena nafty, poplatky za dálnice apod.)
  • poštovné se průměrně pohybuje v rozmezí 200,-Kč až 1000,-Kč.
  • obsahuje-li objednávka křehké zboží (sklo), je účtován příplatek ve výši 25 Kč (balík do 10 kg)
  • balné je zdarma v případě balíku nad 400,- Kč (součet cen produktů, tj.bez poštovného), je-li cena pod 400,- Kč čítá balné 100,- Kč
 
 

6. Převzetí a reklamace u přepravce - PPL

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte PO ODJEZDU řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

V případě nepřevzetí zboží kupujícím má prodávající právo účtovat kupujícímu náklady spojené s vychystáním a doručením zboží ve výši 10% z celkové výše objednávky.

 

7. Vrácení a reklamace zboží u prodejce

Zboží je možno vrátit (v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. 9. 2000) do 14-ti dnů od převzetí a to bez udání důvodu. Tuto skutečnost ohlásí kupující prodávajícímu předem e-mailem a zašle zboží zpět na adresu odesílatele (nikoli provozovatele e-shopu!) doporučeně. Finanční částka bude prodávajícím vrácena na účet kupujícího neprodleně po obdržení zboží. Zboží vrácené formou dobírky nebude prodejcem převzato.

Bez udání důvodu je možné vzít zpět jen zboží, které je zasláno v neporušených a neotevřených obalech, tj. přesně tak, jak bylo expedováno. Potraviny a kosmetiku po otevření je možné vracet jen s ohledem na důvodné reklamační důvody (špatná kvalita nebo vady výrobku).

Reklamační formulář ke stažení zde.

8. Akce NAKUPUJÍCÍ MĚSÍCE

Začátkem každého měsíce vyhlásíme 3 výherce této akce. Vždy se bude jednat o zákazníky, kteří v předešlém měsíci uzavřeli největší objednávky (v případě uzavření více objednávek daný měsíc se částky sčítají). Jako poděkování jim zašleme jedinečné slevové kódy, které budou moci využít při další objednávce.

  • Hodnota slevy činí 5% z částky z uzavřené objednávky.
  • Slevový kód lze využít jen 1x a platnost je vždy omezena - do posledního dne v daném měsíci.

 

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou používány pouze k distribuci zboží a ke komunikaci se zákazníkem a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Na žádost zákazníka budou jeho osobní údaje okamžitě vymazány z databáze firmy.





 
 
 
 
 
 
 
 

| www.probio.cz, tel.: 583 301 952, fax: 583 301 960, e-mail: probio@probio.cz

 

Copyright © 2016 CHCISHOP.CZMotoshop | Mimibazar | Biopotraviny | Pracovní oděvy | Ubytování Lipno | Fotokniha | Majáky | Motořetězy | Dámské boty | Eshop | Fotoobrazy